<< | Titulní strana | >>

Průběh zadávacího řízení

Základní informace

  • jediné zadávací řízení (ZŘ 001) projektu proběhlo na přelomu května a června 2011
  • v rámci ZŘ byly poptávané položky rozčleněny do několika skupin a bylo umožněno dílčí plnění
    • 1. skupina - 20x SW licence Adobe Photoshop
    • 2. skupina - 18x PC sestava
    • 3. Skupina - 5x Učitelský noteboook
    • 4. skupina - Multimediální vybavení
      • 2x dataprojektor, 1x dotykový snímač, 2x zvuková soustava, 1x promítací plátno, 2x keramická tabule

Výzva k podání nabídek

  • 25. června 2011 byla mailem rozeslána Výzva k podání nabídek
  • celkem bylo osloveno 15 vytipovaných firem
  • ve výzvě byla specifikována kriteria přijetí a hodnocení
  • s výzvou byla rozeslána jako příloha Technická specifikace poptávaných položek

Hodnocení nabídek

  • ve stanoveném termínu podalo nabídku celkem 7 firem
  • 8. června 2011 provedla tříčlenná komise otevření obálek s nabídkami
  • komise konstatovala, že všech 7 firem splnilo podmínky ZŘ
  • vzhledem k počtu nabídek bylo nutné nejdříve nabídky setřídit podle skupin a kriterií
  • 9. června 2011 zasedla hodnotící komise ve stejném složení jako komise pro otevírání obálek
  • popis a výsledek hodnocení byl zaznamenán do interního Zápisu o posouzení a hodnocení nabídek
  • všem zúčastněným firmám byl mailem rozeslán Výsledek výzvy

Realizace nabídek

  • od 15. do 17. června byly se třemi vítěznými firmami uzavřeny Kupní smlouvy
  • část vybavení byla dodána do konce června 2011
  • z důvodů slučování školy k 1.8. 2011 a nemožnosti předfinancování byla část ICT vybavení dodána v průběh července s prodlouženou lhůtou splatnosti do konce srpna a září 2011
  • od července do listopadu 2011 byly všechny technické prostředky instalovány a zprovozněny

Ukázky realizace