<< Školení učitelů zaměřené na využití nových metod a prostředků ve výuce | Titulní strana | Modernizace a doplnění pomůcek a softwarového vybavení pro výuku >>
Obsah
Zadávací řízení
Základní informace
- jediné zadávací řízení (ZŘ 001) projektu proběhlo na přelomu května a června 2011
- v rámci ZŘ byly poptávané položky rozčleněny do několika skupin a bylo umožněno dílčí plnění
- 1. skupina - 20x SW licence Adobe Photoshop
- 2. skupina - 18x PC sestava
- 3. Skupina - 5x Učitelský noteboook
- 4. skupina - Multimediální vybavení
- 2x dataprojektor, 1x dotykový snímač, 2x zvuková soustava, 1x promítací plátno, 2x keramická tabule
Výzva k podání nabídek
- 25. června 2011 byla mailem rozeslána Výzva k podání nabídek
- celkem bylo osloveno 15-ti vytipovaných firem
- ve výzvě byla specifikována kriteria přijetí a hodnocení
- s výzvou byla rozeslána jako příloha Technická specifikace poptávaných položek
Hodnocení nabídek
- ve stanoveném termínu podalo nabídku celkem 7 firem
- 8. června 2011 provedla tříčlenná komise otevření obálek s nabídkami
- komise konstatovala, že všech 7 firem splnilo podmínky ZŘ
- vzhledem k počtu nabídek bylo nutné nejdříne nabídky setřídit podle skupin a kriterií
- 9. června 2011 zasedla hodnotící komise ve stejném složení jak komise pro otevírání obálek
- popis a výsledek hodnocení byl zaznamenán do interního Zápisu o posouzení a hodnocení nabídek
- všem zúčastněným firmám byl mailem rozeslán Výsledek výzvy
Realizace nabídek
- od 15. do 17. června byly se třemi vítěznými firmami uzavřeny Kupní smlouvy
- část vybavení byla dodána do konce června 2011
- z důvodů slučování školy k 1.8. 2011 a nemožnosti předfinancování byla část ICT vybavení dodána v průběh července s prodlouženou lhůtou splatnosti do konce srpna a září 2011
- od července do listopadu 2011 byly všechny technické prostředky instalovány a zprovozněny
Ukázky realizace
- Počítačová učebna
- Multimediální učebna
- Učitelské notebooky